TRWA AKCJA ZIMA
2021-02-10 09:26:02
Trwa akcja zima. Na terenie miasta i gminy Milicz koordynacją działań dotyczących zimowego utrzymania dróg zajmuje się Zakład Usług Komunalnych w Miliczu.
Informacje dla mieszkańców gminy Milicz
1.Każdy zarządca dróg odpowiada jedynie za własne drogi:
- za drogi gminne odpowiada Urząd Miejski w Miliczu
- za drogi powiatowe odpowiada Starostwo Powiatowe w Miliczu – Włodarczak Henryk – tel. 506 406 429
- za drogi wojewódzkie odpowiada Dolnośląski Zarząd Dróg Wojewódzkich we Wrocławiu: za drogę nr 448 Milicz – Brzostowo i za drogę Nr 439 Milicz – do granicy powiatu odpowiada – Sabina Misiak, tel. 793 595 202
- za drogi krajowe ( droga nr 15 Trzebnica-Zduny) odpowiada Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad – Łukasz Skiba, tel. 660 436 127.
Za odśnieżanie dróg odpowiada ich zarządca. Mieszkańcy powinni wiedzieć, czy droga, przy której mieszkają, jest drogą gminną, powiatową czy wojewódzką i do ich odpowiednich służb powinni kierować swoje zapytania.
2.Prosimy o informowanie, za pośrednictwem sołtysów, gdy odśnieżenie drogi jest szczególnie konieczne (np. dla zapewnienia ochrony i ratowania zdrowia i życia). Prosimy jednak o wyrozumiałość i branie pod uwagę wielu aspektów, takich jak obfitość opadów. Oczekujemy także zrozumienia, są różne kategorie dróg (oraz różni właściciele: drogi powiatowe oraz wojewódzkie), a odśnieżanie całej Gminy zajmuje wiele czasu i generuje wysokie koszty.
3.Gmina w pierwszej kolejności zimowym utrzymaniem objęła drogi I kategorii (tj. utwardzone – najważniejsze komunikacyjnie). Dopiero po ich odśnieżeniu mogą być odśnieżane drogi II (pozostałe utwardzone) i III kategorii odśnieżania (drogi gruntowe-wyłącznie dojazdy do zabudowań). Takie zasady przyjmują wszyscy zarządcy dróg, aby jak najszybciej udrożnić najważniejsze szlaki komunikacyjne o największym obciążeniu ruchu
4.Za odśnieżanie chodników odpowiadają właściciele lub zarządcy posesji przyległych do chodników. Nie jest to zadanie zarządcy drogi. Zgodnie z przepisami za uchylanie się od odśnieżenia chodnika przy swojej posesji jej właściciel może być ukarany mandatem; w związku z powyższym apelujemy do właścicieli i zarządców o niezwłoczne usuwanie śniegu z chodników
5.Prosimy o nieparkowanie samochodów tam, gdzie utrudniałoby to odśnieżanie oraz niewyrzucanie śniegu z chodników na jezdnię, co utrudniałoby ruch na drodze.
Zgłoszenia utrudnień w ruchu
Informacje o utrudnieniach w ruchu są przyjmowane w Zakładzie Usług Komunalnych w Miliczu.
Wszystkie zgłoszenia należy kierować na numer: 603 181 778.
UWAGA MIESZKAŃCY UL. LWOWSKIEJ !!!
2021-02-02 10:27:50
WYMIANA WODOMIERZY !
Zakład Usług Komunalnych w Miliczu informuje Odbiorców wody – Mieszkańców Milicza z ulicy Lwowskiej , że w dniach od 03.02.2021r. do 05.02.2021r. będą wymieniane wodomierze główne na nowe wodomierze w systemie radiowym. Wodomierze te pozwalają wykonać odczyt zużycia wody bez konieczności wejścia do budynku i na teren posesji Odbiorcy wody.
- Wymiana wodomierza głównego jest bezpłatna i będzie dokonywana w godz. od 8:00 do 15:00
przez pracowników Zakładu Usług Komunalnych w Miliczu, posiadających legitymację służbową
i odpowiednie upoważnienia.
- Właściciele lub użytkownicy budynków i lokali proszeni są o obecność w wyznaczonym terminie
oraz udostępnienie miejsc zamontowania wodomierzy, celem ich wymiany.
- O dokładnym terminie wymiany będziemy na bieżąco informować mieszkańców poszczególnych ulic.
W przypadku nieobecności mieszkańców w wyznaczonym i podanym w ogłoszeniu terminie prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 7°° – 15°o pod numerem telefonu 71 38 40 249 (w jednostkowych indywidualnych sytuacjach zostanie ustalony inny termin lub godzina wymiany wodomierza).
Każdorazowo montaż nowego wodomierza wraz ze wskazaniami zdemontowanych liczników i stanem plomb zostanie potwierdzone podpisem Odbiorcy wody i uprawnionego pracownika ZUK-u w protokole wymiany wodomierza.
UWAGA – Jeśli posiadasz wodomierz ogrodowy (podlicznik), a nadal chcesz odliczać wodę bezpowrotnie zużytą – wodomierz należy wymienić na radiowy. Należy zgłosić monterowi wodomierz do wymiany, zakupić w ZUK-u, a my go zamontujemy i zaplombujemy za darmo. No podstawie sporządzonego protokołu wymiany podlicznika, zostanie wystawiona faktura za zakup dodatkowego wodomierza na kwotę 132 zł netto.
Uwagi i zapytania prosimy kierować telefonicznie pod numer: 71 38 40 249
lub pod adres e-mail: sekretariat@zukmilicz.pl
Płać mniejszy abonament – przejdź na e-fakturę.
Uwaga mieszkańcy ulic Długiej i Kościelnej w Miliczu!!!
2021-01-29 18:42:56
WYMIANA WODOMIERZY !
Zakład Usług Komunalnych w Miliczu informuje Odbiorców wody – Mieszkańców Milicza z ulic Długiej i Koscielnej , że w dniach od 01.02.2021r. do 02.02.2021r. będą wymieniane wodomierze główne na nowe wodomierze w systemie radiowym. Wodomierze te pozwalają wykonać odczyt zużycia wody bez konieczności wejścia do budynku i na teren posesji Odbiorcy wody.
- Wymiana wodomierza głównego jest bezpłatna i będzie dokonywana w godz. od 8:00 do 17:00
przez pracowników Zakładu Usług Komunalnych w Miliczu, posiadających legitymację służbową
i odpowiednie upoważnienia.
- Właściciele lub użytkownicy budynków i lokali proszeni są o obecność w wyznaczonym terminie
oraz udostępnienie miejsc zamontowania wodomierzy, celem ich wymiany.
- O dokładnym terminie wymiany będziemy na bieżąco informować mieszkańców poszczególnych ulic.
W przypadku nieobecności mieszkańców w wyznaczonym i podanym w ogłoszeniu terminie prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 7°° – 15°o pod numerem telefonu 71 38 40 249 (w jednostkowych indywidualnych sytuacjach zostanie ustalony inny termin lub godzina wymiany wodomierza).
Każdorazowo montaż nowego wodomierza wraz ze wskazaniami zdemontowanych liczników i stanem plomb zostanie potwierdzone podpisem Odbiorcy wody i uprawnionego pracownika ZUK-u w protokole wymiany wodomierza.
UWAGA – Jeśli posiadasz wodomierz ogrodowy (podlicznik), a nadal chcesz odliczać wodę bezpowrotnie zużytą – wodomierz należy wymienić na radiowy. Należy zgłosić monterowi wodomierz do wymiany, zakupić w ZUK-u, a my go zamontujemy i zaplombujemy za darmo. No podstawie sporządzonego protokołu wymiany podlicznika, zostanie wystawiona faktura za zakup dodatkowego wodomierza na kwotę 132 zł netto.
Uwagi i zapytania prosimy kierować telefonicznie pod numer: 71 38 40 249
lub pod adres e-mail: sekretariat@zukmilicz.pl
Płać mniejszy abonament – przejdź na e-fakturę.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
2021-01-28 16:38:47
Zakład Usług Komunalnych w Miliczu informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: “Dostawę podchlorynu sodu do uzdatniania wody pitnej w 2021 roku ” wybrano, jako najkorzystniejszą ofertę złożoną przez firmę: Chemi Kam Sp. z o.o., ul. Barlickiego 26, 42-506 Będzin, za cenę netto ogółem: 11 000,00 zł
Druki do pobrania: zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty